Comments

You must log in or register to comment.

pearl wrote

I hate headlines that go "[country] does [x]." Its not very harmful this time, but the article states "Sky News Australia has been pulled off the air by independently-owned Sky New Zealand," which doesn't at all imply New Zealand has done anything; it implies Sky New Zealand has.

This, as most issues do, gets worse when referring to third world nations to the joy of Americans and Europeans, but it stuck out to me this time because of how quickly it contradicts the title.

2